Pro jednorázové připojení operátora použijte:

stažení programu - TeamViewer quicksupport

Pro stálé napojení na náš centrální systém použijte:

stažení programu - TeamViewer host

Opravy PC, notebooků, mobilních zařízení

Správa sítě, outsourcing

Elektronický zabezpečovací systémy (EZS)

Velkoformátový tisk a kopírování

Záchrana dat z vadných disků

-

Záruční servis

  • Servisní středisko LYNX včetně EET
  • Servisní střediska LYNX jsou specializované firmy, které mají zastoupení po celé ČR a zajišťují záruční a pozáruční servis na jakýkoliv výrobek LYNX. Běžná doba vyřízení reklamace v těchto firmách je do pěti pracovních dní. Servisní střediska úzce spolupracují s výrobcem, jak po servisní, tak po technické stránce.
  • Premio PC - Jsme servisním středisko výrobků Preimio
  • Fujitsu Siemens - Upgrade Partner - Zajišťujeme rozšíření a běžné opravy
  • Kopírovací stroje Gestetner - Zajišťujeme záruční opravy této značky kopírovacích a tiskových strojů
  • Kopírovací stroje RICOH - Zajišťujeme záruční opravy této značky kopírovacích a tiskových strojů
  • Produkty společnosti ESET - Zajistíme profesionální poradanské služby, řešení problémů a nasazení veškerých produktů společnosti ESET

Více informací o správném postupu při reklamaci vám poskytnou naši pracovníci na tel. +420 412 332 068

Pozáruční servis

  • Zajišťujeme rychlý pozáruční servis a diagnostiku všech značek
    PC ( server i klientské stanice ) Apple Mac
  • Laserových tiskových strojů
  • Inkoustových tiskáren
  • Kopírovací stroje zejména značek CANON, MINOLTA, XEROX, RICOH
  • Faxů
  • Monitorů CRT a LCD
  • a dalších kancelářských zařízení.


Další otázky ohledně pozáručního servisu a správného postupu při zadání servisní zakázky Vám sdělí naši technici na tel. č. 412 332 068 nebo pište na email: info@uptime.cz